Je kunt pas alles uit je sporthorloge of gps-apparaat halen als je deze helemaal begrijpt en als het goed werkt. Onze Buitenexperts helpen je graag bij het opstarten, instellen en repareren van je horloge- en navigatiesystemen.
Investeer je in een gadget, zoals een sporthorloge of gps-apparaat, dan wil je die voor 100% benutten. Heb je hulp nodig bij het instellen van je nieuwste aanwinst, vraag je je af of je de functies wel benut of denk je dat er een reparatie nodig is? Maak gebruik van onze Bever-services! Je kunt je gadget langsbrengen in een van de Bever-winkels (en je kunt dan eventueel een afspraak maken).
Aan een nieuwe gadget moet je vaak even wennen. De meeste merken geven duidelijke handleidingen voor het opstarten en instellen van je apparaat. Het kan ondanks dat nog steeds wat ingewikkeld zijn in het begin. Kom je er niet uit, loop dan gerust een Bever-winkel binnen of vraag online om hulp. Er staan altijd Buitenexperts voor je klaar om je op weg te helpen. Dit kunnen ze overigens ook meteen doen, wanneer je een gadget koopt bij Bever.
Alvast een paar tips:
Voor de meeste reparaties nemen we contact op de met het betreffende merk. Maar eerst luisteren we natuurlijk naar jouw verhaal. Moet het horlogebandje vervangen worden of gaat het om de batterij, het glas of het moederbord? Wat is de oorzaak van de schade? En wanneer kocht je je gadget?
Op basis van jouw antwoorden schatten we de mogelijkheden en kosten in. Eventueel vragen we een prijsopgave op bij het merk. Jij beslist vervolgens wat er met je gadget gebeurt. Veel mensen kiezen ervoor om hem op te sturen naar het merk.
Als Bever Buitenvriend krijg je 10% korting op reparaties. Meld je gratis aan!