Lees hier alles over het plaatsen van een bestelling bij Bever. Denk bijvoorbeeld aan het plaatsen van een bestelling, verwachte levertijden en de status van je bestelling. Daarnaast vind je informatie over het wijzigen of annuleren van je bestelling en hoe je de voorraad van een product kunt controleren. Je vindt hier alles over het bestellen bij Bever!
Via de knop 'In winkelmand' plaats je de producten in je digitale winkelmandje. Je kunt nu verder winkelen of naar je winkelmand gaan om te bestellen. Als je de bestelling plaatst met je Bever-account gaat dit nog sneller, omdat we je al kennen. Ook zonder account kun je bestellen, maar dan hebben we nog wel je gegevens nodig.
Bewust bestellen
Bij Bever vinden we het belangrijk dat je een goede en bewuste keuze maakt als je een bestelling plaatst. Zo willen we onnodige retouren voorkomen en de hoeveelheid verkeersbewegingen verlagen. We helpen je graag bij het maken van de juiste keuze. Gebruik bijvoorbeeld onze maattabellen op de productpagina om de juiste maat te bepalen. Ook bieden we reviews aan van klanten en experts, zodat je een eerlijk beeld krijgt van een product. Onze keuzehulpen geven je advies over welk product jij het beste kunt bestellen.
Kom je er niet uit? Vraag onze klantenservice om hulp. Onze Buitenexperts helpen je graag een juiste keuze te maken. Kijk ook op: bewuste keuze.
De status van je bestelling kun je vinden in je account op Bever.nl onder het kopje 'Mijn aankopen'. Op dezelfde hoogte van het product dat je hebt besteld, staat aan de rechterkant wat de status is.
Verwachte levertijd
De verwachte levertijd van je bestelling kun je vinden in de bevestigingsmail van je bestelling. Scroll een stukje naar beneden en je ziet de uiterlijke leverdatum.
Zolang je bestelling nog niet is verzonden, is het mogelijk deze te wijzigen of te annuleren. Neem hiervoor contact op met de klantenservice. Mocht je de bestelling willen annuleren, dan wordt het aankoopbedrag binnen vijf werkdagen op je rekening teruggestort.
Heb je een product besteld met levering 'vandaag besteld, morgen in huis'? Dan is het niet mogelijk om je bestelling te wijzigen of te annuleren.
Op de productpagina kun je vinden in welke winkels een specifiek product op voorraad is. Na het kiezen van de maat, klik je op de knop met 'Bekijk winkelvoorraad'. Hier zie je direct je in welke winkel het product op voorraad is.
Een melding krijgen als een product weer op voorraad is
Een product reserveren is alleen mogelijk als deze vooraf afgerekend is. Maak hiervoor gebruik van onze click & collect service. Dat doe je zo:
Zit het bestelde product toch niet goed of zie je liever af van de aankoop, dan krijg je het betaalde bedrag gewoon terug. |
Product voorraad op ads en zoekmachines maar niet op bever.nl
Helaas onthouden verschillende zoekmachines de producten die we in het verleden hebben verkocht. Ook als deze niet meer in ons assortiment zitten. Zoek daarom altijd op bever.nl zelf als je op zoek bent naar een product. Alleen dan vind je ons huidige assortiment.
Dit kan zeker! Hiervoor maak je een click & collect bestelling aan. Dat doe je zo:
We vragen je voor deze reservering om het product vooraf te betalen. Mocht deze toch niet goed zitten of zie je liever af van de aankoop, dan krijg je uiteraard het betaalde bedrag gewoon weer terug. |
De digitale cadeaubon ontvang je binnen een uur nadat je de bestelling hebt geplaatst in je mailbox. Controleer ook altijd je Spam inbox. Kun je hem nergens in je mail vinden? Neem dan contact op met onze klantenservice. |
Om ervoor te zorgen dat je jouw producten wel kunt retourneren, ga je eerst deze stappen langs:
Ben je al deze opties langs gegaan en werkt de knop nog steeds niet? Neem dan contact op met onze klantenservice. |
De algemene voorwaarden van thuiswinkel kunnen gevonden worden op de website van thuiswinkel.
De reviews van Bever worden door 3e partij Feefo opgehaald. Al onze reviews worden ook via deze partij geverifiëerd.
De orderbevestiging ontvang je maximaal een halfuur nadat je de bestelling hebt geplaatst in je mailbox. Heb je na dit halfuur nog geen bevestigingsmail ontvangen, maar is het geld wel van je rekening af? Controleer dan eerst je Spam inbox. Kun je ook daar geen bevestiging vinden? Neem dan contact op met onze klantenservice. |
Dit kan zeker! Wanneer je nog niet eerder een zakelijke bestelling bij ons hebt gedaan en graag iets op rekening wilt kopen, neem dan contact op met Bever Zakelijk (B2B). Ook als je als bedrijf eerder op rekening hebt gekocht en dit nogmaals wil doen neem je contact op met Bever Zakelijk. Kijk voor meer informatie op onze Bever Zakelijk-pagina.
Ook bij zakelijke bestellingen gelden de levertijden zoals op onze website vermeldt, exclusief het bedrukken van producten. Als je met spoed iets nodig hebt, kun je het beste bellen met Bever Zakelijk om de mogelijkheden door te nemen. Alle contactmogelijkheden met Bever Zakelijk vind je hier. |
We kunnen achteraf altijd de factuur naar je opsturen met de gegevens waarmee de aankoop zijn gedaan. Let op! Het aanpassen van de factuur is achteraf niet mogelijk. |
Zodra je de producten in handen hebt, is het helaas niet meer mogelijk om de factuur aan te passen. |
Een korting op zakelijke bestellingen is geen gegeven, maar wanneer je bijvoorbeeld grote aantallen van hetzelfde artikel wilt bestellen, behoort het vaak wel tot de mogelijkheden. De hoogte van de korting is o.a. afhankelijk van het type product, de aantallen en totale bestelwaarde. Voor een prijsopgave kun je contact opnemen met Bever Zakelijk via deze pagina of een offerteaanvraag indienen. |
Veel van de producten in ons assortiment zijn te bedrukken. We maken hiervoor gebruik van hoogwaardige drukkerijen, wiens werk de kwaliteit van onze producten evenaart. Meer informatie hierover vind je op onze Bever Zakelijk-pagina. |
Bever.nl maakt gebruik van marketing, analytische en functionele cookies en vergelijkbare technologieën. We gebruik je cookies onder andere om advertenties te personaliseren. Ook derden en sociale netwerken kunnen cookies plaatsen via onze website. Als je op “accepteren” klikt, ga je hiermee akkoord. Je kan voorkeuren ook wijzigen en wij slaan jouw keuze twee jaar op. Direct je keuze wijzigen? Dat kan via de cookie policy button onderaan alle pagina's.