Via de blauwe knop 'In winkelmand' plaats je de producten in je digitale winkelmandje. Je kunt nu verder winkelen of naar je winkelmand gaan om te bestellen. Als je de bestelling plaatst met je Bever account gaat dit nog sneller, omdat we je al kennen. Ook zonder account kun je bestellen, maar dan hebben we nog wel je gegevens nodig. |
Zolang je bestelling nog niet is verzonden, is het mogelijk deze te wijzigen of annuleren. Neem hiervoor contact op met de klantenservice. Mocht je de bestelling willen annuleren, dan wordt het aankoopbedrag binnen vijf werkdagen op je rekening teruggestort. |
De status van je bestelling kun je vinden in je account op Bever.nl onder het kopje 'Mijn aankopen'. Op dezelfde hoogte van het product dat je hebt besteld, staat aan de rechterkant wat de status is. |
De verwachte levertijd van je bestelling kun je vinden in de bevestigingsmail van je bestelling. Scroll een stukje naar beneden tot de grijze balk en je ziet wat de uiterste leverdatum is. |