Bestellen


Heb je een product besteld met levering 'vandaag besteld, morgen in huis'? Dan is het niet mogelijk je bestelling te wijzigen of annuleren. Hebben de producten een langere levertijd? Neem dan contact op met de klantenservice om te kijken naar wat de mogelijkheden zijn.

Heb je een product besteld met levering 'vandaag besteld, morgen in huis'? Dan is het niet mogelijk het afleveradres te wijzigen. 

Hebben de producten een langere levertijd? Neem dan contact op met de klantenservice. 

 

Is je pakket al verzonden? Dan kun je zelf het afleveradres wijzigen via PostNL. Dit doe je door de track & trace te openen en naar ‘bezorging wijzigen’ te gaan. Let wel op dat als je pakket al te ver in het bezorgproces is, je het afleveradres helaas niet meer kunt aanpassen. Er staat dan een melding op je Track en Trace pagina. Is er sprake van een foutief adres, dan kun je de bewoners van dat adres vragen of je het pakket daar kunt ophalen, of je kunt ze vragen om je pakket te weigeren. Je bestelling gaat in dat laatste geval terug naar Bever en je ontvangt binnen 5 werkdagen een mail met de vraag wat er met je pakket moet gebeuren.



Kom je er niet uit? Neem dan contact met onze klantenservice.


Chatten

Antwoord binnen 30s

 

Whatsapp

Antwoord

binnen 24 uur 

Email

Antwoord

binnen 5 dagen

Facebook

Antwoord

binnen 1 dag

Klantenservice Bellen

Bellen

Telefoon

085 - 888 50 88

 

Aanbevolen contactmogelijkheid



Meer over bestellen



Andere onderwerpen

Cookies voor jouw ervaring

Bever.nl maakt gebruik van marketing, analytische en functionele cookies en vergelijkbare technologieën. Ook derden en sociale netwerken kunnen cookies plaatsen via onze website. Als je op “accepteren” klikt, ga je hiermee akkoord. Je kan voorkeuren ook wijzigen en wij slaan jouw keuze twee jaar op. Direct je keuze wijzigen? Dat kan via de cookie policy button onderaan alle pagina's.