Heb je een product besteld met levering 'vandaag besteld, morgen in huis'? Dan is het niet mogelijk je bestelling te wijzigen of annuleren. Hebben de producten een langere levertijd? Neem dan contact op met de klantenservice om te kijken naar wat de mogelijkheden zijn.
Heb je een product besteld met levering 'vandaag besteld, morgen in huis'? Dan is het niet mogelijk het afleveradres te wijzigen.
Hebben de producten een langere levertijd? Neem dan contact op met de klantenservice.
Is je pakket al verzonden? Dan kun je zelf het afleveradres wijzigen via PostNL. Dit doe je door de track & trace te openen en naar ‘bezorging wijzigen’ te gaan. Let wel op dat als je pakket al te ver in het bezorgproces is, je het afleveradres helaas niet meer kunt aanpassen. Er staat dan een melding op je Track en Trace pagina. Is er sprake van een foutief adres, dan kun je de bewoners van dat adres vragen of je het pakket daar kunt ophalen, of je kunt ze vragen om je pakket te weigeren. Je bestelling gaat in dat laatste geval terug naar Bever en je ontvangt binnen 5 werkdagen een mail met de vraag wat er met je pakket moet gebeuren. |