Bestellen


De status van je bestelling kun je na inloggen op je account op Bever.nl vinden onder het kopje 'Mijn aankopen'. Op dezelfde hoogte van het product dat je hebt besteld, staat aan de rechterkant wat de status is.
Het kan zijn dat je bestelling nog niet verzonden is. Je krijgt je factuur bij je verzendbevestiging. De verzendbevestiging krijg je uiterlijk de nacht voor de verwachte leverdatum in je mail. Is je pakketje al wel verzonden? Controleer dan of je factuur in je Bever-account staat. Deze vind je na het inloggen onder 'Mijn Bestellingen'.

Dit kan zeker! Hiervoor maak je een click & collect bestelling aan. Dat doe je zo:

  1. Kies bij het artikel dat je wilt bestellen de gewenste kleur en maat.
  2. Klik op ‘Bekijk winkelvoorraad'. Kies voor ‘Gebruik mijn huidige locatie’ of voer je postcode in en bekijk de voorraad bij jou in de buurt.
  3. Klik naast de winkel waar je de bestelling op wilt halen op "Haal product hier op". Naast iedere winkel staat ook de beschikbaarheid en eventuele levertijd van het product.
  4. Het product is nu toegevoegd aan je winkelmand! Je kunt de bestelling nu afrekenen of nog verder winkelen. Zodra je bestelling klaar ligt, ontvang je van ons een mail dat je langs kan komen.

We vragen je voor deze reservering dus het product vooraf te betalen. Mocht deze toch niet goed zitten of zie je liever af van de aankoop, dan krijg je uiteraard het betaalde bedrag gewoon weer terug.

De digitale cadeaubon ontvang je binnen een uur nadat je de bestelling hebt geplaatst in je mailbox. Controleer ook altijd je Spam inbox. Kun je hem nergens in je mail vinden? Neem dan contact op met onze klantenservice.

Om ervoor te zorgen dat je jouw producten wel kan retourneren, ga je eerst deze stappen langs:

  • Heb je geprobeerd om het ordernummer beginnend met 18 in te vullen als ordernummer?
  • Heb je het geprobeerd via verschillende browsers? De ene internetbrowser kan weer andere instellingen hebben dan de ander waardoor het wel kan werken via een andere browser.
  • Heb je het geprobeerd op een ander apparaat? Ook per apparaat kunnen de internet instellingen anders zijn en kan het dus op de een wel werken en op de ander niet.
  • Heb je de cookies al verwijderd? Klik hier voor instructies hoe je de cookies kunt verwijderen.

Ben je al deze opties langs gegaan en werkt de knop nog steeds niet? Neem dan contact op met onze klantenservice.

 

De algemene voorwaarden van thuiswinkel kunnen gevonden worden op de website van thuiswinkel.

De reviews van Bever worden door 3e partij Feefo opgehaald. Al onze reviews worden ook via deze partij geverifiëerd. 



Kom je er niet uit? Neem dan contact met onze klantenservice.


Klantenservice Bellen

Bellen

Telefoon

085 - 888 50 88

Whatsapp

Antwoord

binnen 24 uur 

Email

Antwoord

binnen 5 dagen

Facebook

Antwoord

binnen 1 dag

Klantenservice Chat

Chatten

Antwoord binnen 30s

 

Aanbevolen contactmogelijkheid



Meer over bestellen



Andere onderwerpen

Cookies voor jouw ervaring

Bever.nl maakt gebruik van marketing, analytische en functionele cookies en vergelijkbare technologieën. Ook derden en sociale netwerken kunnen cookies plaatsen via onze website. Als je op “accepteren” klikt, ga je hiermee akkoord. Je kan voorkeuren ook wijzigen en wij slaan jouw keuze twee jaar op. Direct je keuze wijzigen? Dat kan via de cookie policy button onderaan alle pagina's.