De status van je bestelling kun je na inloggen op je account op Bever.nl vinden onder het kopje 'Mijn aankopen'. Op dezelfde hoogte van het product dat je hebt besteld, staat aan de rechterkant wat de status is. |
Het kan zijn dat je bestelling nog niet verzonden is. Je krijgt je factuur bij je verzendbevestiging. De verzendbevestiging krijg je uiterlijk de nacht voor de verwachte leverdatum in je mail. Is je pakketje al wel verzonden? Controleer dan of je factuur in je Bever-account staat. Deze vind je na het inloggen onder 'Mijn Bestellingen'. |
Dit kan zeker! Hiervoor maak je een click & collect bestelling aan. Dat doe je zo:
We vragen je voor deze reservering dus het product vooraf te betalen. Mocht deze toch niet goed zitten of zie je liever af van de aankoop, dan krijg je uiteraard het betaalde bedrag gewoon weer terug. |
De digitale cadeaubon ontvang je binnen een uur nadat je de bestelling hebt geplaatst in je mailbox. Controleer ook altijd je Spam inbox. Kun je hem nergens in je mail vinden? Neem dan contact op met onze klantenservice. |
Om ervoor te zorgen dat je jouw producten wel kan retourneren, ga je eerst deze stappen langs:
Ben je al deze opties langs gegaan en werkt de knop nog steeds niet? Neem dan contact op met onze klantenservice. |
De algemene voorwaarden van thuiswinkel kunnen gevonden worden op de website van thuiswinkel.
De reviews van Bever worden door 3e partij Feefo opgehaald. Al onze reviews worden ook via deze partij geverifiëerd.