Betalen


Kom alles te weten over de betalingsmogelijkheden bij Bever. Ontdek welke betaalmethoden we accepteren, hoe je een cadeaukaart kunt gebruiken en binnen welke termijn je een terugbetaling kunt verwachten.​ Zo doe je zorgeloos een betaling voor je Bever-bestelling.


Betaalmogelijkheden

Bij Bever betaal je online of in de winkel.

 

Online

  • iDeal
  • Creditcard (Visa, Maestro & Mastercard)
  • Paypal
  • Bever Cadeaukaart
  • Klarna (Achteraf betalen) 
  • Apple Pay

 

In de winkel

  • Pinnen
  • Contant
  • Creditcard (Visa, Maestro & Mastercard)
  • Apple Pay
  • VVV cadeaukaart (zowel de fysieke als de digitale kaart)
  • Bever Cadeaukaart (zowel de fysieke als de digitale kaart)

 

Let op! Met alle andere cadeaukaarten en digitale cadeaubonnen die hier niet genoemd staan, is het niet mogelijk om te betalen bij Bever.

Cadeaukaarten

Je kunt bij ons online en in de winkel betalen met de Bever Cadeaukaart en de Bever Digitale Cadeaubon. In onze winkels kan je betalen met de fysieke en de digitale VVV Cadeaukaarten.

Terugbetaling

Heb je een online bestelling retour gestuurd naar Bever of een bestelling geannuleerd? Dan betalen we je het bedrag terug via de betaalmethode die je gekozen hebt tijdens het bestelproces. Het duurt uiterlijk 5 werkdagen voordat het geld weer op je rekening staat. Heb je het bedrag na 5 werkdagen nog niet ontvangen? Neem dan contact op met onze klantenservice.

 

Aankoop in de winkel

Heb je in de winkel betaald, maar stuur je de aankoop retour? Dan nemen we contact met je op zodat we het geld terug kunnen storten op jouw rekening.

 

Klarna

Heb je met Klarna besteld? Dan verloopt de terugbetaling via Klarna. Neem voor vragen hierover contact op met de klantenservice van Klarna.

 

VVV cadeaukaart

Heb je betaald met een VVV cadeaukaart? Dan ontvang je zo snel mogelijk van ons een Bever Digitale Cadeaubon met het verschuldigde bedrag.


Betaling mislukt of geweigerd

Krijg je bij betalen de melding: “Een iDEAL transactie is nog in behandeling”? Dit is een melding van iDEAL zelf om te voorkomen dat een bestelling dubbel betaald wordt. Het werkt als volgt: als je naar het betaalproces gaat en vervolgens weer terug naar de Bever-website, slaat de internetbrowser jouw betaalsessie wel op. Op het moment dat je dan weer naar dit betaalproces gaat, ziet iDEAL dit alsof je voor de 2e keer gaat betalen. Wat nu? Deze pagina blijft ongeveer 90 minuten actief. Je kunt ervoor kiezen om 90 minuten te wachten, maar een snellere optie is terug te keren naar Bever.nl en de cookies te verwijderen. Lees hier hoe je de cookies verwijdert. De laatste optie is de bestelling opnieuw te plaatsen via een andere internetbrowser.
Vanwege de gevoeligheid voor fraude gaan alle creditcard-betalingen door een betalingscontrole. Dit gebeurt aan de hand van een groot aantal criteria en is een automatisch proces. Waarom de betaling is afgewezen, mogen we om privacyredenen helaas niet met je delen. Een afgewezen betaling kunnen we niet terugdraaien. Je bestelling is automatisch geannuleerd en de reservering op je creditcard zal binnen 5 werkdagen vervallen. Wil je je bestelling toch ontvangen? Plaats deze dan opnieuw en kies voor een andere betaalmethode.
Neem contact op met onze klantenservice. Zorg ervoor dat je een screenshot van de afschrijving hebt, zodat we je direct kunnen helpen.

Dat is natuurlijk niet de bedoeling! Is het bedrag meerdere keren afgeschreven van je rekening, maar heb je maar één order geplaatst? Neem dan contact op met onze klantenservice. Dit bedrag krijg je dan natuurlijk zo snel mogelijk weer terug.


Veelgestelde vragen over betalingen

Factuur

Het kan zijn dat je bestelling nog niet is verzonden. Je krijgt je factuur bij je verzendbevestiging. De verzendbevestiging krijg je uiterlijk de nacht voor de verwachte leverdatum in je mail. Is je pakketje al wel verzonden? Controleer dan of je factuur in je Bever account staat. Deze vind je na het inloggen onder 'Mijn aankopen'. Heb je een aankoop gedaan in een van onze Bever-winkels en niet direct de factuur ontvangen? Neem dan contact op met onze klantenservice en stuur een screenshot mee van de afschrijving van de aankoop met de volgende gegevens: winkel, tijdstip aankoop, datum van aankoop en bedrag. We zullen de factuur dan binnen 48 uur alsnog naar je doorsturen.

Zodra we je bestelling hebben verzonden, sturen we de factuur altijd per mail als bijlage van je verzendbevestiging. Je kunt je facturen ook downloaden in je besteloverzicht onder 'Mijn Aankopen' in je Bever-account. Heb je de bestelling net geplaatst? Wacht dan tot je bestelling is verzonden. Heb je vragen over jouw zakelijke factuur? Neem dan contact op met Bever Zakelijk (B2B). De contactgegevens van B2B vind je hier.

Als je je emailadres hebt doorgegeven bij de kassa, dan ontvang je binnen een kwartier de kassabon in je email. Heb je deze niet ontvangen? Neem dan contact op met onze klantenservice en stuur een screenshot mee van de afschrijving van de aankoop met de volgende gegevens: winkel, tijdstip aankoop, datum van aankoop en bedrag. We zullen de factuur dan binnen 48 uur alsnog naar je doorsturen.

Achteraf is het niet mogelijk om je factuur te wijzigen. Wel kunnen we een zakelijke factuur toevoegen aan een bestelling die niet zakelijk is geplaatst:

  • Is je bestelling nog niet onderweg? Neem dan contact op met onze klantenservice om de bestelling te annuleren. Vervolgens kun je via Bever Zakelijk (B2B) je gegevens laten wijzigen en een nieuwe bestelling plaatsen met de goede gegevens. De klantenservice-medewerker zorgt er dan voor dat de factuur (deze wordt pas bij verzending aangemaakt) op de bedrijfsnaam komt te staan.
  • Was het een aankoop in de winkel of is je bestelling al verzonden? Dan kun je deze binnen 30 dagen retourneren en je gegevens via Bever Zakelijk (B2B) laten wijzigen. Vervolgens kun je een nieuwe aankoop doen met de juiste gegevens.
  • Wil je je gegevens laten aanpassen voor toekomstige zakelijke aankopen? Neem dan met de gegevens op deze pagina contact op met Bever Zakelijk (B2B).
Dit is zeker mogelijk. Houd je gegevens van de aankoop (ticketnummer/bestelnummer, postcode + huisnummer, emailadres) bij de hand en neem contact op met de klantenservice.

Prijzen

Als je ergens anders een product voor een lagere prijs vindt, dan passen we de prijs graag voor je aan. Heb je het product al aangeschaft? Dan betalen we het prijsverschil tot 30 dagen na aankoop aan je terug.

 

We hebben hiervoor wel een aantal spelregels. Lees hier alles over prijsgarantie

Als je gebruik wil maken van pricematching, neem dan contact op met de klantenservice en stuur de link van de pagina waar je het goedkopere product hebt gezien mee.

Een product in de aanbieding kan helaas niet gecombineerd worden met kortingscodes. Kijk op onze actievoorwaarden-pagina voor meer informatie.

Maak een foto van het prijskaartje en houd de aankoopbon en je IBAN-gegevens bij de hand. Neem vervolgens contact op met onze klantenservice.

Al onze prijzen zijn inclusief btw.


Persoonlijke tegoedbon, kortingscode en cadeaukaarten

Je tegoedbon staat geregistreerd op je klantaccount. Het tegoed trekken we automatisch van het totaalbedrag af zodra je bestelt. Het enige wat je hoeft te doen is het product uitzoeken en inloggen op je account. Je tegoedbon kan je ook gebruiken in onze winkels.
Op je tegoedbon zit geen einddatum. Deze kun je dus gebruiken wanneer het jou uitkomt.
Je tegoedbon kun je op de website vinden onder 'Mijn vouchers'. Zorg dat je ingelogd bent, zodat je in je account je tegoed kan controleren.
Controleer eerst op welk e-mailadres je een mail hebt ontvangen over je tegoedbon. Zorg dat je inlogt met dit e-mailadres. Heb je nog geen account? Dan kan je bij het inloggen kiezen voor 'Wachtwoord vergeten'. Je ontvangt dan een link in je email om een wachtwoord aan te maken. Wanneer je inlogt, kun je jouw tegoedbon direct gebruiken. Kun je jouw tegoedbon alsnog niet vinden? Neem dan contact op met onze klantenservice.
Op je persoonlijke kortingscode zit geen einddatum. Deze kun je dus gebruiken wanneer het jou uitkomt.

Controleer eerst of het product dat je wilt kopen met de kortingscode voldoet aan de algemene actievoorwaarden:

  • De korting is alleen van toepassing op de standaard verkoopprijs van Bever.
  • De korting geldt NIET in combinatie met andere kortingsacties/kortingspassen, op tijdelijke aanbiedingen, in combinatie met set aanbiedingen/buy&get en niet op boeken, kaarten, tickets, verrekijkers, Hilleberg, elektronica (waaronder GPS, GoPro, horloges, Drone ect.), de exclusieve The North Face Summit serie.
  • De korting geldt NIET bij aanschaf van een cadeaukaart.

Voldoet hij wel aan de voorwaarden, maar werkt hij nog steeds niet? Neem dan contact op met onze klantenservice.

Om hierachter te komen, vragen we je de barcode en webcode bij de hand te houden en contact op te nemen met onze klantenservice. Met die informatie controleren we graag je tegoed. Ook in de winkel kunnen we met je mee kijken naar het tegoed door middel van de barcode en webcode.
Als je online bestelt, ga je naar je digitale winkelmandje en klik je rechts van de producten op: 'Heb je een cadeau- of kortingscode?'. Vul hier je de code(s) in. In de winkel helpen onze collega's je bij de kassa.
Neem contact op met onze klantenservice met de web- en barcode die op de cadeaukaart staan.
Zorg dat je het e-mailadres hebt waarmee de digitale cadeaubon is gekocht. Als je een bestelnummer hebt van de digitale cadeaubon dan is dat ook voldoende. Neem met deze informatie contact op met onze klantenservice en we zorgen ervoor dat je zo snel mogelijk de informatie van de cadeaubon ontvangt, zodat je hem alsnog kan gebruiken.
De digitale cadeaubon ontvang je binnen een uur na de bestelling in je mailbox. Controleer ook altijd je Spam inbox. Kun je hem nergens in je mail vinden? Neem dan contact op met onze klantenservice.
De mail met de Digitale Cadeaubon wordt verzonden naar hetzelfde e-mailadres waar de bestelling op wordt gedaan. Je kunt de aanhef wel aanpassen zodat je zelf de cadeaubon kan doorsturen naar de persoon voor wie je hem hebt gekocht.

Op onze actievoorwaarden-pagina kun je nagaan of het product of de producten die je wilt bestellen aan de voorwaarden van de kortingscode voldoen. Voldoet je bestelling aan de voorwaarden, maar werkt de code nog steeds niet? Neem dan contact op met onze klantenservice.


Klarna

Met Klarna heb je de mogelijkheid om te betalen binnen 14 dagen. Dat doe je met iDEAL of met een Creditcard. Op deze pagina vind je alles over hoe betalen met Klarna werkt.

Er zit een aantal voorwaarden aan het plaatsen van een bestelling met Klarna:

  • Je kan alleen kiezen voor Klarna als je een thuisbezorging laat doen. Dit om fraude te voorkomen.
  • Het totale bedrag van je bestelling is niet hoger dan €500,00.
  • Je hebt geen andere facturen van Bever open staan bij Klarna.

Meer informatie over Klarna vind je hier.

Hiervoor moet je contact opnemen met de klantenservice van Klarna. Zij zullen jou verder helpen met het in orde maken van de betaling. Bever mag en kan hierin niks voor jou betekenen. Hier vind je de klantenservice pagina van Klarna.
Hiervoor moet je contact opnemen met de klantenservice van Klarna. Zij zullen jou verder helpen met het in orde maken van de betaling. Bever mag en kan hierin niks voor jou betekenen. Hier vind je de klantenservice pagina van Klarna
Je ontvangt de factuur bij je verzendbevestiging. Deze krijg je uiterlijk de nacht voor de verwachte leverdatum in je mail.
Ja, dat kan! In de eerste betaaltermijn van 14 dagen kun je via mijn Klarna of de Klarna-app de uiterste betaaldatum 10 dagen verschuiven.
Neem zo snel mogelijk via deze pagina contact op met de klantenservice van Klarna. Zij hebben hier een speciaal team voor dat jou graag verder helpt. 
Het retourneren van je bestelling werkt net zoals bij andere bestellingen. Wel is het verstandig om je retour aan te melden via mijn Klarna of via de Klarna-app. Hiermee wordt uitstel van betaling automatisch gereserveerd.

Bever Zakelijk (B2B)

Online kun je betalen met iDEAL, creditcard (Visa, Maestro & Mastercard), Paypal en Apple Pay. Als zakelijke klant kun je ook op rekening betalen. Voordat dit mogelijk is, moet de door ons opgestelde offerte ondertekend worden of moet er een door jouw bedrijf opgestelde opdrachtbon worden aangeleverd. Wanneer er voor het eerst op rekening wordt gekocht, zullen wij in de regel ook vragen om een uittreksel van de Kamer van Koophandel.

Wanneer je nog niet eerder een zakelijke bestelling bij ons hebt gedaan en graag iets op rekening wilt kopen, neem dan contact op met Bever Zakelijk (B2B). Ook als je als bedrijf eerder op rekening hebt gekocht en dit nogmaals wil doen neem je contact op met Bever Zakelijk. Kijk voor meer informatie op onze Bever zakelijk pagina.

Achteraf is het niet mogelijk om je factuur te wijzigen. Wel kunnen we een zakelijke factuur toevoegen aan een bestelling die niet zakelijk is geplaatst: 

  • Is je bestelling nog niet onderweg? Neem dan contact op met onze klantenservice om de bestelling te annuleren. Vervolgens kun je via Bever Zakelijk (B2B) je gegevens laten wijzigen en een nieuwe bestelling plaatsen met de goede gegevens. De klantenservicemedewerker zorgt er dan voor dat de factuur (deze wordt pas bij verzending aangemaakt) op de bedrijfsnaam komt te staan.
  • Was het een aankoop in de winkel of is je bestelling al verzonden? Dan kun je deze binnen 30 dagen retourneren en je gegevens via Bever Zakelijk (B2B) laten wijzigen. Vervolgens kun je een nieuwe aankoop doen met de juiste gegevens. 
  • Wil je je gegevens laten aanpassen voor toekomstige zakelijke aankopen? Neem dan via deze pagina contact op met Bever Zakelijk (B2B)
Dit is zeker mogelijk. Houd je gegevens van de aankoop (ticketnummer/bestelnummer, postcode + huisnummer, emailadres) bij de hand en neem contact op met de klantenservice.
Neem via deze pagina contact op met Bever Zakelijk (B2B). Zij helpen je verder met al je vragen over je zakelijke bestelling.

Cookies voor jouw ervaring

Bever.nl maakt gebruik van marketing, analytische en functionele cookies en vergelijkbare technologieën. We gebruik je cookies onder andere om advertenties te personaliseren. Ook derden en sociale netwerken kunnen cookies plaatsen via onze website. Als je op “accepteren” klikt, ga je hiermee akkoord. Je kan voorkeuren ook wijzigen en wij slaan jouw keuze twee jaar op. Direct je keuze wijzigen? Dat kan via de cookie policy button onderaan alle pagina's.