Krijg je bij betalen de melding: “Een iDEAL transactie is nog in behandeling”? Dit is een melding van iDEAL zelf om te voorkomen dat een bestelling dubbel betaald wordt. Het werkt als volgt: als je naar het betaalproces gaat en vervolgens weer terug naar de Bever website, slaat de internetbrowser jouw betaalsessie wel op. Op het moment dat je dan weer naar dit betaalproces toe gaat, ziet iDEAL dit alsof je voor de 2e keer gaat betalen. Wat nu? Deze pagina blijft ongeveer 90 minuten actief. Je kunt ervoor kiezen om 90 minuten te wachten, maar een snellere optie is terug te keren naar Bever.nl en de cookies te verwijderen. Lees hier hoe je de cookies verwijderd. De laatste optie is de bestelling opnieuw te plaatsen via een andere internetbrowser. |
Vanwege de gevoeligheid voor fraude gaan alle creditcard betalingen door een betalingscontrole. Dit gebeurt aan de hand van een groot aantal criteria en is een automatisch proces. Waarom de betaling is afgewezen, mogen we om privacy redenen helaas niet met je delen. Een afgewezen betaling kunnen we niet terugdraaien. Je bestelling is automatisch geannuleerd en de reservering op je creditcard zal binnen 5 werkdagen vervallen. Wil je je bestelling toch ontvangen? Plaats deze dan opnieuw en kies voor een andere betaalmethode. |
Neem contact op met onze klantenservice. Zorg ervoor dat je een screenshot van de afschrijving hebt, zodat we je direct kunnen helpen. |
Dat is natuurlijk niet de bedoeling! Is het bedrag meerdere keren afgeschreven van je rekening, maar heb je maar één order geplaatst? Neem dan contact op met onze klantenservice. Dit bedrag krijg je dan natuurlijk zo snel mogelijk weer terug.