Het kan zijn dat je bestelling nog niet is verzonden. Je krijgt je factuur bij je verzendbevestiging. De verzendbevestiging krijg je uiterlijk de nacht voor de verwachte leverdatum in je mail. Is je pakketje al wel verzonden? Controleer dan of je factuur in je Bever account staat. Deze vind je na het inloggen onder 'Mijn aankopen'. Heb je een aankoop gedaan in een van onze Bever winkels en niet direct de factuur ontvangen? Neem dan contact op met onze klantenservice en stuur een screenshot mee van de afschrijving van de aankoop met de volgende gegevens: winkel, tijdstip aankoop, datum van aankoop en bedrag. We zullen de factuur dan binnen 48 uur alsnog naar je doorsturen.
Zodra we je bestelling hebben verzonden, sturen we de factuur altijd per mail als bijlage van je verzendbevestiging. Je kunt je facturen ook downloaden in je besteloverzicht onder 'Mijn Aankopen' in je Bever account. Heb je de bestelling net geplaatst? Wacht dan tot je bestelling is verzonden. Heb je vragen over jouw zakelijke factuur? Neem dan contact op met Bever Zakelijk (B2B). De contactgegevens van B2B vind je hier. |
Als je je emailadres hebt doorgegeven bij de kassa, dan ontvang je binnen een kwartier de kassabon in je email. Heb je deze niet ontvangen? Neem dan contact op met onze klantenservice en stuur een screenshot mee van de afschrijving van de aankoop met de volgende gegevens: winkel, tijdstip aankoop, datum van aankoop en bedrag. We zullen de factuur dan binnen 48 uur alsnog naar je doorsturen.
Achteraf is het niet mogelijk om je factuur te wijzigen. Wel kunnen we een zakelijke factuur toevoegen aan een bestelling die niet zakelijk is geplaatst:
Dit is zeker mogelijk. Houd je gegevens van de aankoop (ticketnummer/bestelnummer, postcode + huisnummer, emailadres) bij de hand en neem contact op met de klantenservice. |