Vind informatie over de verschillende bezorgopties voor je bestelling bij Bever. Lees wat je kunt doen als je bestelling vertraagd, nog niet ontvangen of vermist is. Ook vertellen we tot wanneer en hoe je jouw bezorging kunt wijzigen Kortom: je leest hier alle relevantie informatie over de bezorging van je Bever-pakket.
Bij Bever kan je je bestelling op meerdere manieren laten bezorgen.
Thuis
We bezorgen je pakket van maandag t/m zaterdag. Ben je niet thuis? Dan wordt het pakket (indien mogelijk) afgeleverd bij je buren of de bezorger komt de volgende dag nog een keer langs (m.u.v. zondag).
PostNL-locatie
Je kunt tijdens het afrekenproces kiezen voor één van de ruim 2000 PostNL-afhaallocaties in heel Nederland. Via de Track & Trace-code zie je hoe laat je het pakket kunt ophalen.
Bever-winkel
Ophalen kan ook in een Bever-winkel bij jou in de buurt. Tijdens het bestelproces kun je aangeven op welke locatie je jouw bestelling wilt ophalen.
Let op: wil je je bestelling met Klarna of PayPal afrekenen, dan is alleen bezorging op je thuisadres mogelijk.
Met een Click & collect-bestelling kun je producten bestellen en af laten leveren in een van onze winkels. Ideaal dus als je direct advies zou willen van onze buiten experts zodra je een product hebt gekocht.
Hoe werkt click & collect?
Je kunt je bestelling laten bezorgen in Nederland, België en Duitsland. Bezorging buiten deze landen is helaas niet mogelijk. Houd voor levering in België en Duitsland wel rekening met enkele dagen extra levertijd.
De status van je bestelling kun je na inloggen op je account op bever.nl vinden onder het kopje 'Mijn aankopen'. Op dezelfde hoogte van het product dat je hebt besteld, staat aan de rechterkant wat de status is.
Bestelling vertraagd
Soms kan het voorkomen dat we je pakket toch niet op tijd bij jou kunnen leveren. Als je bestelling vertraagd is, dan laten we je dit via de mail weten.
Bij een bestelling vanaf €60 is de bezorging gratis. Onder dit bedrag kun je je bestelling gratis laten bezorgen in één van onze Bever-winkels. Wil je een bestelling van minder dan €60 thuis of op een PostNL-afhaallocatie laten bezorgen, dan zijn de bezorgkosten €4,95. Dit wordt automatisch toegepast in je online winkelmandje.
Check altijd de volgende zaken als je een pakket niet hebt ontvangen:
|
De Track & Trace-code van het pakket werkt pas nadat het pakket bij PostNL of Cycloon in het distributiecentrum gescand is. In de meeste gevallen gebeurt dat pas na 22:00 uur 's avonds. Het kan ook voorkomen dat de Track & Trace-code pas de volgende ochtend na 08:00 uur werkt. Het komt ook wel eens voor dat er een fout zit in de code. We sturen je in dat geval de volgende ochtend een email met de goede Track & Trace-code. |
Heb je nog geen verzendbevestiging ontvangen? Neem dan contact op met onze klantenservice om je adres te wijzigen. Heb je al wel een verzendbevestiging ontvangen?
De bezorging kun je wijzigen naar een PostNL-punt via ‘bezorging wijzigen’ in de Track en Trace van PostNL. Als je pakket al te ver in het bezorgproces is, kan dit helaas niet meer, ook niet via de klantenservice van Bever. Er staat dan een melding op je Track en Trace pagina. Is er sprake van een foutief adres, dan kun je de bewoners van dat adres vragen of je het pakket daar kunt ophalen, of je kunt ze vragen om je pakket te weigeren. Je bestelling gaat in dat laatste geval terug naar Bever en je ontvangt binnen 5 werkdagen een mail met de vraag wat er met je pakket moet gebeuren.
Als je bestelling bezorgd wordt door PostNL kun je het bezorgmoment wijzigen. Dit gaat via PostNL zelf. Op deze pagina van PostNL vind je de informatie over hoe je het bezorgmoment kan wijzigen. |
Het bezorgmoment vind je in de Track & Trace-code die je per email hebt ontvangen op het moment dat je bestelling is overhandigd aan PostNL of Cycloon. De Track & Trace-code geeft weer wat het bezorgmoment wordt. Let op! Dit kan gewijzigd worden door de pakketdienst. |
Ondanks dat wij er alles aan doen om elke bestelling netjes, compleet en op tijd te leveren, kan het gebeuren dat er iets mis is met de bestelling. Meld dit zo snel mogelijk na ontvangst bij onze klantenservice. Wij zorgen ervoor dat je zo spoedig mogelijk alsnog het gewenste product ontvangt. |
Ondanks dat wij er alles aan doen om elke bestelling netjes, compleet en op tijd te leveren, kan het gebeuren dat er iets mis is met de bestelling. Meld dit zo snel mogelijk na ontvangst bij onze klantenservice. Wij zorgen ervoor dat je zo spoedig mogelijk alsnog het gewenste product in goede staat ontvangt. Geef op het retourformulier ook duidelijk aan dat je een verkeerd of beschadigd product hebt ontvangen. De retourzending is dan uiteraard kosteloos. |
Bever.nl maakt gebruik van marketing, analytische en functionele cookies en vergelijkbare technologieën. We gebruik je cookies onder andere om advertenties te personaliseren. Ook derden en sociale netwerken kunnen cookies plaatsen via onze website. Als je op “accepteren” klikt, ga je hiermee akkoord. Je kan voorkeuren ook wijzigen en wij slaan jouw keuze twee jaar op. Direct je keuze wijzigen? Dat kan via de cookie policy button onderaan alle pagina's.