Bezorgen


De status van je bestelling kan je na inloggen op je account op Bever.nl vinden onder het kopje 'Mijn aankopen'. Op dezelfde hoogte van het product dat je hebt besteld, staat aan de rechterkant wat de status is.
We doen er natuurlijk alles aan om jouw pakket op tijd te bezorgen. Soms kan het voorkomen dat we je pakket toch niet op tijd bij jou kunnen leveren. Als je bestelling vertraagd is, dan laten we je dit via de mail weten.

Check altijd de volgende zaken als je een pakket niet hebt ontvangen:

  • Ligt er een briefje van de postbode in de brievenbus? Misschien is het pakket bij de buren bezorgd.
  • Track & Trace code (hierin wordt aangegeven waar het pakket zou moeten zijn)
  • Klopt het leveradres in de bestelbevestiging?
  • Weet je nog niet waar je pakketje blijft? Wacht nog even af, want misschien is je pakket vertraagd. Er is 80% kans dat je        je pakketje dan alsnog de volgende dag in huis hebt. Heb je 'm na 3 dagen nog niet ontvangen? Neem dan zo snel                mogelijk contact op met onze klantenservice.


Kom je er niet uit? Neem dan contact met onze klantenservice.


Klantenservice Chat

Chatten

Antwoord binnen 30s

 

Whatsapp

Antwoord

binnen 24 uur 

Email

Antwoord

binnen 5 dagen

Facebook

Antwoord

binnen 1 dag

Klantenservice Bellen

Bellen

Telefoon

085 - 888 50 88

 

Aanbevolen contactmogelijkheid



Meer over bezorgen



Andere onderwerpen

Cookies voor jouw ervaring

Bever.nl maakt gebruik van marketing, analytische en functionele cookies en vergelijkbare technologieën. Ook derden en sociale netwerken kunnen cookies plaatsen via onze website. Als je op “accepteren” klikt, ga je hiermee akkoord. Je kan voorkeuren ook wijzigen en wij slaan jouw keuze twee jaar op. Direct je keuze wijzigen? Dat kan via de cookie policy button onderaan alle pagina's.