Bezorgen


Als je bestelling bezorgd wordt door PostNL kun je het bezorgmoment wijzigen. Dit gaat via PostNL zelf. Op deze pagina van PostNL vind je de informatie over hoe je het bezorgmoment kan wijzigen. 

Heb je nog geen verzendbevestiging ontvangen? Neem dan contact op met onze klantenservice om je adres te wijzigen. Heb je al wel een verzendbevestiging ontvangen? Dan kun je de bezorging wijzigen naar een PostNL-punt via ‘bezorging wijzigen’ in de Track en Trace van PostNL. Als je pakket al te ver in het bezorgproces is, kan dit helaas niet meer, ook niet via de klantenservice van Bever. Er staat dan een melding op je Track en Trace pagina.

 

Is er sprake van een foutief adres, dan kun je de bewoners van dat adres vragen of je het pakket daar kunt ophalen, of je kunt ze vragen om je pakket te weigeren. Je bestelling gaat in dat laatste geval terug naar Bever en je ontvangt binnen 5 werkdagen een mail met de vraag wat er met je pakket moet gebeuren.



Kom je er niet uit? Neem dan contact met onze klantenservice.


Klantenservice Chat

Chatten

Antwoord binnen 30s

 

Whatsapp

Antwoord

binnen 24 uur 

Email

Antwoord

binnen 5 dagen

Facebook

Antwoord

binnen 1 dag

Klantenservice Bellen

Bellen

Telefoon

085 - 888 50 88

 

Aanbevolen contactmogelijkheid



Meer over bezorgen



Andere onderwerpen

Cookies voor jouw ervaring

Bever.nl maakt gebruik van marketing, analytische en functionele cookies en vergelijkbare technologieën. Ook derden en sociale netwerken kunnen cookies plaatsen via onze website. Als je op “accepteren” klikt, ga je hiermee akkoord. Je kan voorkeuren ook wijzigen en wij slaan jouw keuze twee jaar op. Direct je keuze wijzigen? Dat kan via de cookie policy button onderaan alle pagina's.