Als je bestelling bezorgd wordt door PostNL kun je het bezorgmoment wijzigen. Dit gaat via PostNL zelf. Op deze pagina van PostNL vind je de informatie over hoe je het bezorgmoment kan wijzigen. |
Heb je nog geen verzendbevestiging ontvangen? Neem dan contact op met onze klantenservice om je adres te wijzigen. Heb je al wel een verzendbevestiging ontvangen? Dan kun je de bezorging wijzigen naar een PostNL-punt via ‘bezorging wijzigen’ in de Track en Trace van PostNL. Als je pakket al te ver in het bezorgproces is, kan dit helaas niet meer, ook niet via de klantenservice van Bever. Er staat dan een melding op je Track en Trace pagina.
Is er sprake van een foutief adres, dan kun je de bewoners van dat adres vragen of je het pakket daar kunt ophalen, of je kunt ze vragen om je pakket te weigeren. Je bestelling gaat in dat laatste geval terug naar Bever en je ontvangt binnen 5 werkdagen een mail met de vraag wat er met je pakket moet gebeuren. |