Bezorgen


De Track & Trace code van het pakket werkt pas nadat het pakket bij PostNL in het distributiecentrum gescand is. In de meeste gevallen gebeurt dat pas na 22:00 uur 's avonds. Het kan ook voorkomen dat de Track & Trace code pas de volgende ochtend na 08:00 uur werkt. Het komt ook wel eens voor dat er een fout zit in de code. We sturen je in dat geval de volgende ochtend een email met de goede Track & Trace code.

Heb je nog geen verzendbevestiging ontvangen? Neem dan contact op met onze klantenservice om je adres te wijzigen. Heb je al wel een verzendbevestiging ontvangen?

 

De bezorging kun je wijzigen naar een PostNL-punt via ‘bezorging wijzigen’ in de Track en Trace van PostNL. Als je pakket al te ver in het bezorgproces is, kan dit helaas niet meer, ook niet via de klantenservice van Bever. Er staat dan een melding op je Track en Trace pagina. Is er sprake van een foutief adres, dan kun je de bewoners van dat adres vragen of je het pakket daar kunt ophalen, of je kunt ze vragen om je pakket te weigeren. Je bestelling gaat in dat laatste geval terug naar Bever en je ontvangt binnen 5 werkdagen een mail met de vraag wat er met je pakket moet gebeuren.



Kom je er niet uit? Neem dan contact met onze klantenservice.


Klantenservice Bellen

Bellen

Telefoon

085 - 888 50 88

Whatsapp

Antwoord

binnen 24 uur 

Email

Antwoord

binnen 5 dagen

Facebook

Antwoord

binnen 1 dag

Klantenservice Chat

Chatten

Antwoord binnen 30s

 

Aanbevolen contactmogelijkheid



Meer over bezorgen



Andere onderwerpen

Cookies voor jouw ervaring

Bever.nl maakt gebruik van marketing, analytische en functionele cookies en vergelijkbare technologieën. Ook derden en sociale netwerken kunnen cookies plaatsen via onze website. Als je op “accepteren” klikt, ga je hiermee akkoord. Je kan voorkeuren ook wijzigen en wij slaan jouw keuze twee jaar op. Direct je keuze wijzigen? Dat kan via de cookie policy button onderaan alle pagina's.