Meld je aan als Buitenvriend en ontvang €10 korting bij besteding van €50

FAQ software-update magazijn


Vanwege een software-update in ons magazijn kan het helaas iets langer duren voordat we je bestelling kunnen leveren of je retouren kunnen verwerken. Geen zorgen, we doen er alles aan om je zo snel mogelijk weer te helpen. Op deze pagina vind je de antwoorden op de meestgestelde vragen over deze update. Alvast bedankt voor je geduld!


Veelgestelde vragen over de systeemupdate

Bij een bestelling vanaf 16 oktober is de levertijd iets langer dan je van ons gewend bent. Bekijk je bestelbevestiging in je e-mail voor de verwachte leverdatum.

Vanwege een software-update duurt het iets langer voordat wij jouw bestelling kunnen verwerken en leveren. De levertijd die staat aangegeven is de definitieve levertijd.

Vanwege een software-update duurt het iets langer voordat wij jouw retour kunnen verwerken. Zodra deze verwerkt is, krijg je direct bericht van ons.

Vanaf maandag 21 oktober zullen we de online bestellingen weer versturen. Heb je het eerder nodig? Online kun je zien of jouw gewenste product nog op voorraad is bij een winkel bij jou in de buurt.

Vanwege een software-update kunnen we je product(en) op dit moment niet bestellen, zowel niet in ons magazijn als bij een andere winkel. Wel kunnen we een bestelling voor je aanmaken, zodat je het product kunt afhalen in een winkel waar het op voorraad is.


Door Bever Klantenservice • Bijgewerkt 14-10-2024

Cookies voor jouw ervaring

Bever.nl maakt gebruik van marketing, analytische en functionele cookies en vergelijkbare technologieën. We gebruik je cookies onder andere om advertenties te personaliseren. Ook derden en sociale netwerken kunnen cookies plaatsen via onze website. Als je op “accepteren” klikt, ga je hiermee akkoord. Je kan voorkeuren ook wijzigen en wij slaan jouw keuze twee jaar op. Direct je keuze wijzigen? Dat kan via de cookie policy button onderaan alle pagina's.