Wil je een product inleveren ter reparatie, voor een servicebeurt of om een garantieaanvraag te doen, kom dan langs in één van onze winkels. Let hierbij op de volgende punten:
Wat gebeurt er in de periode tot jij je ingeleverde product weer kan ophalen?
Stap 1 Ontvangst in Service Center: Alle ingeleverde producten (zowel de producten die ingeleverd zijn in de winkel, als die opgestuurd worden via PostNL), worden verzameld in het Bever Service Center. Hier wordt beoordeeld of er een specialist nodig is voor de betreffende reparatie/service. Als het om een garantieaanvraag gaat en er is geen specialist nodig, ontvang je direct een oplossing.
Stap 2 Verzonden naar Specialist: In sommige gevallen wordt het product doorgestuurd naar een specialist voor de beste expertise.
Voor alle artikelen die je bij ons koopt, geldt de wettelijke garantie, hierin houden wij de Europese wetgeving aan. Dit betekent dat een artikel in goede staat moet verkeren en bij normaal gebruik naar behoren dient te functioneren.
Naast de wettelijke garantie geldt voor bepaalde artikelen de fabrieksgarantie. Een fabrieksgarantie is een extra garantie die wordt gegeven door de importeur of fabrikant. De fabrikant of importeur kan zelf voorwaarden stellen aan deze garantie. De garantietermijn kan dus verschillend zijn per product.
Op de verkoop van onze 2e kans producten geldt een verkoopgarantie van 1 jaar. De garantievoorwaarden blijven onveranderd.