Klachten
Wanneer je een klacht hebt over een product, of niet tevreden bent met onze service, dan vernemen wij dit graag. Wij zullen dan ons uiterste best doen om het ongenoegen bij je weg te nemen door samen een passende oplossing te vinden. Daarnaast horen we ook graag van je wanneer er sprake is van ontevredenheid gezien wij met deze informatie onze service weer kunnen verbeteren.
Waar kun je bij ons terecht met je klacht?
Je kunt je klacht aan ons kenbaar maken door een email te sturen naar klantenservice@bever.nl of door gebruik te maken van het contactformulier. In beide gevallen streven we ernaar om je klacht binnen een dag in behandeling te nemen. Je ontvangt altijd binnen 14 dagen een inhoudelijke reactie op je klacht.
Natuurlijk kun je met je klacht ook terecht in één van onze winkels.
Geschillencommissies
Ben je niet tevreden met de afhandeling van je klacht, dan kun je deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl). Tevens kun je je klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (http://ec.europa.eu/consumers/odr/)