Met de campagne ‘Ervaren in Buiten’ toont Bever de passie, ervaring en expertise van zijn eigen medewerkers
Pijnacker, 13 juni 2023
Buitenwinkel Bever lanceert vandaag zijn nieuwe campagne ‘Ervaren in Buiten’. De campagne is de opvolger van ‘Buiten heeft je nodig’ en focust zich op de ervaringen en expertise van de eigen medewerkers. In verschillende videoportretten zijn online, (D)OOH en op tv de authentieke verhalen te zien van medewerkers over hun passie voor en ervaringen met buiten.
In de campagne die vandaag live gaat, staat Heleen, Buitenexpert in het Bever-filiaal in The Mall of the Netherlands in Leidschendam, centraal. In de tv-commercial en in een online portret vertelt Heleen over de magie van het alleen een trektocht maken. Over het ontdekken waar je toe in staat bent als je op jezelf aangewezen bent en de ervaringen die je daar mee opdoet. Over het belang van goed voorbereid zijn, vooral in de bergen. Deze ervaring neemt ze mee de winkel in en deelt zij graag met de klanten in de winkel.
Het zijn buitenverhalen zoals die van Heleen, die Bever CMO Marjolein Vendrig inspireerden om de campagne ‘Ervaren in Buiten’ te ontwikkelen. Vendrig: “Collega’s zoals Heleen, oftewel onze Buitenexperts, maken het verschil. Door hun ervaring weten zij als geen ander hoe ze onze klanten moeten adviseren. De liefde voor buiten en de rijke ervaring van onze medewerkers willen wij illustreren en delen. Om zo mensen te inspireren net zo van buiten te genieten als elke medewerker bij Bever ook doet.”
Aan deze campagne hebben gewerkt:
Aan de bureauzijde: Yannick de Jager van Off the Richter, Hugo Happel van 11AM, Jos Kottmann Photography en Toine de Krosse van Eigen Toko.
Aan de klantzijde: Lotte Hoek (producer), Simone van der Graaf/Marloes Bras (communicatiemanagement), Tessa Louter (Studio Bever), Marjolein Vendrig (CMO).
TV: https://vimeo.com/835601152/e0b8f40819
Online videoportret Heleen: https://vimeo.com/offtherichterstudios/heleenportret
Fred van Olphen begon in 1977 met Bever om mensen aan te moedigen naar buiten te gaan. Die missie heeft het bedrijf in 2023 nog steeds. Wij geloven erin dat buiten iedereen op z’n best is. We vinden er rust, energie en vooral onszelf. Buiten is goed voor ons. En daarom zijn wij ook goed voor buiten. Hier ligt onze rol op maatschappelijk vlak. Dat begint met het juiste advies van onze 800 Buitenexperts, waardoor je als klant altijd de juiste keuze maakt. Voor meer informatie: https://www.bever.nl/duurzaam.html.